event 2parale

joi, 2 aprilie 2015

In cei 11 ani pe care i-a petrecut dupa gratii, Andrei Grigoriu, tanarul care a impresionat juriul de la "Romanii au talent" cu o poveste de viata incredibila, a avut timp sa-si dea seama de gravitatea faptei pe care a comis-o


Tanarul, arestat pentru complicitate la crima in anul 2003, a avut timp destul sa-si dea seama cat rau a facut participand la moartea unei tinere de 20 de ani pe nume Eryka.
Din puscarie, el i-a trimis mamei fetei trei scrisori, in care ii cerea iertare pentru fapta comisa. Femeia, care l-a revazut recent pe Grigoriu la "Romanii au talent", nu va putea insa sa il ierte niciodata.
Mi-a trimis trei scrisori din puscarie. In prima scrisoare imi spune ca Eryka e intr-un loc bun, langa Dumnezeu si ca el l-a cunoscut pe Dumnezeu prin ea. In a doua scrisoare, imi scrie niste versete din Biblie. "Tanti Irma, cu regret si cu mana pe inima va rog sa ma iertati" ,a povestit mama indurerata la Kanal D.
Andrei Grigoriu pare sa fi descoperit calea credintei in inchisoare si chiar a indemnat-o pe mama Erykai, intr-o scrisoare, sa citeasca Evanghelia dupa Matei. Mai mult, el ii spunea acesteia ca va fi iertat de Dumnezeu, pentru ca regreta enorm ce a facut.
Tanti Irma, nici nu stiu ce sa va spun. Nici nu am putere sa va rog sa ma iertati, nu mai am cuvinte in fata dumneavoastra. Am gresit enorm, am facut unul dintre cele mai mari pacate. Eu sunt sigur ca Dumnezeu ma va ierta, pentru ca El ne iubeste si ne vrea in Imparatia Cerurilor.
In ultima scrisoare, imi spune "V-am vazut la proces. Cu toate ca m-a durut sufletul cand m-am uitat la dumneavoastra cat de mult ati imbatranit din cauza noastra! Cat de mult ati slabit si cat de mult suferiti!


Nu stiu daca am sa ma iert vreodata, pentru ca prea multa lume sufera din cauza mea. Tare mult as vrea sa pot schimba ceva, dar nu pot. Imi doresc ca intr-o zi sa va pot spune din nou "sarut mana" , i-a mai scris Andrei Grigoriu mamei care si-a pierdut fiica din cauza lui.
Tanarul, care s-a eliberat din puscarie si s-a angajat intr-un salon de tatuaje din Timisoara, a participat, in anul 2003, la asasinarea unei tinere pe care o cunostea din copilarie. Fata a fost ucisa de un alt barbat, sub privirile si complicitatea tanarului care a participat la "Romanii au talent".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu