event 2parale

miercuri, 1 aprilie 2015

Laurette, fosta iubită a lui Ogică, a recunoscut s-a internat în spital

Laurette, fosta iubită a lui Ogică, a recunoscut s-a internat în spital după ce s-a despărțit de fostul său iubit. Mulatra a făcut numeroase atacuri de panică și s-a internat în spital. Doar psihologii au reușit să pună pe picioare. Totul s-a întâmplat la sfârșitul anului trecut, din cauza neînțelegerilor cu fostul ei iubit, barbatul cu care are și o fetiță.

"Este adevărat că am avut atacuri de panică! Asta s-a întâmplat undeva în preajma sărbătorilor, dar a trecut. Acum mă simt mai bine, sper să nu mai trec prin astfel de experienţe niciodată în viaţa mea pentru că nu este ok deloc. Întâmplarea asta a avut loc undeva în preajma sărbătorilor de iarnă, undeva prin luna decembrie. Am fost foarte supărată, am trecut prin nişte momente foarte urâte şi sper că nu mai trec prin aşa ceva. Am ajuns şi spital şi am fost internată vreo trei zile, am ajuns şi la psiholog. Acum mă simt mult mai bine", a declarat Laurette la Antena Stars.


Mai mult: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/laurette-internata-in-spital-530478.html#ixzz3W33vlm2P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu