event 2parale

duminică, 29 martie 2015

Jennifer Lopez vrea sa înregistreze un duet cu Rihanna

Jennifer Lopez vrea sa înregistreze un duet cu Rihanna

 29 martie 2015 0 Comentarii
Jennifer_Lopez_RihannaJennifer Lopez este interesata de o noua colaborare cu un nume mare din industria muzicala si spune ca doreste sa înregistreze un duet cu Rihanna, cu care a lucrat la filmul de animatie „Home”.
Jennifer, care a avut câteva colaborari interesante în ultima vreme, cum sunt cele cu Pitbull si Iggy Azalea, spune ca a admirat-o întotdeauna pe Rihanna si îsi doreste foarte mult sa cânte cu ea.
„Sunt o mare admiratoare a Rihannei si cred ca ea este o fata foarte decenta, iar eu ador lucrul acesta, pentru ca si eu sunt la fel. Cine nu si-ar dori o colaborare cu ea?”, a declarat Jennifer Lopez.
Se pare ca sentimentele de apreciere si prietenie dintre cele doua artiste sunt reciproce, întrucât Rihanna a declarat la rândul ei: „Atunci când am auzit-o pe Jennifer, mi-am dat seama ca vocea ei avea aceeasi caldura si siguranta ca vocea mamei mele. Are acea tonalitate specifica. E aproape ca si cum îti spune ca îi vine sa te îmbratiseze. O ador. E o femeie minunata”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu