event 2parale

duminică, 29 martie 2015

Zayn Malik părăsește One Direction!

Zayn Malik părăsește One Direction!

  Este oficial: Zayn Malik părăsește trupa One Direction, iar motivul este unul care poate fi înțeles destul de ușor.
  Iată declarația artistului: Viața mea alături de One Direction a fost mai mult decât mi-aș fi putut imagina vreodată. Dar, după cinci ani, simt că este momentul potrivit pentru mine ca să părăsesc trupa. Aș vrea să-mi cer scuze fanilor în caz că am dezamăgit pe cineva, dar trebuie să fac ce simte inima mea că este corect. Părăsesc trupa pentru că vreau să fiu un băiat normal de 22 de ani, care se poate relaxa și poate avea timp privat departe de lumina reflectoarelor. Știu că am patru prieteni pe viață în Louis, Liam, Harry și Niall. Știu că ei vor continua să fie cea mai bună trupă din lume.
Cei patru colegi au declarat: Suntem foarte triști să-l vedem pe Zayn pleacând, dar îi respectăm decizia în totalitate și îi trimitem toată dragostea noastră pentru viitor. Ultimii cinci ani au fost mai mult decât minunați, am trecut prin atâtea lucruri împreună, așa că mereu vom fi prieteni. Noi patru vom continua. Suntem nerăbdători să începem înregistrările noului album și să ne vedem fanii la concertele din turneul mondial.
  Trupa One Direction s-a format în urma participării la emisiunea-concurs X Factor UK, în 2010, unde au și ieșit pe locul 3 în finală. Succesul lor a fost și este unul de proporții, fiind una dintre cele mai iubite trupe de băieți din lume.
Sursa: JustJared

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu